Advertisement

מונטנגרו קוטור / Apartment 12 מונטנגרו קוטור Booking Com : מסיבה זו, החופים שלה אינם חוליים וארוכים כמו חופי.

מונטנגרו קוטור / Apartment 12 מונטנ×'רו קוטור Booking Com : מסיבה זו, החופים שלה אינם חוליים וארוכים כמו חופי.. בחופשה שכםך עם נורוויג'ן קרוז ליין, תוכלו לטייל במבוך של רחובות מרוצפים, עם בתי קפה נעימים ובתי מלאכה, בזמן שאתם מתפעלים מהמבנים הישנים החינניים. המפרץ היה שייך למחוז דלמטיה, שהשתרע מהאי ראב (rab) שבקרואטיה, לאורך הים האדריאטי, עד למפרץ קוטור בדרום מזרח.מחצית מתושביו היו קתולים, כאחיהם הקרואטים. במרחק של שעתיים וחצי טיסה מישראל תוכלו ליהנות מחופשה מדהימה. קראו חוות דעת על המלונות ובחרו את הדיל הטוב ביותר לנסיעה שלכם. הנוף המדהים שנשקף מרצועת החוף של מונטנגרו ומפרץ קוטור אינו הנוף היחיד שמונטנגרו מציעה למטייל.

כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל. חסכון גדול אונליין על מלונות בקוטור, מונטנגרו. המפרץ היה שייך למחוז דלמטיה, שהשתרע מהאי ראב (rab) שבקרואטיה, לאורך הים האדריאטי, עד למפרץ קוטור בדרום מזרח.מחצית מתושביו היו קתולים, כאחיהם הקרואטים. בחופשה שכםך עם נורוויג'ן קרוז ליין, תוכלו לטייל במבוך של רחובות מרוצפים, עם בתי קפה נעימים ובתי מלאכה, בזמן שאתם מתפעלים מהמבנים הישנים החינניים. ערים כמו קוטור העתיקה או בודווה, שוודאי ראיתם אין ספור פעמים באירופה הבלקנית, יהיו עמוסות תיירים בקיץ הקרוב.

מונטנ×'רו ×
מונטנ×'רו ×"ל×"יט של ×"×'לקן 11 סי×'ות לקחת חופש×" ×'מונטנ×'רו פספורט ניוז from passportnews.co.il
קוטור הוסגרה כמטוהרת גם בהודעה בסוף נובמבר 1943. כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל. מסיבה זו, החופים שלה אינם חוליים וארוכים כמו חופי. הנוף המדהים שנשקף מרצועת החוף של מונטנגרו ומפרץ קוטור אינו הנוף היחיד שמונטנגרו מציעה למטייל. אולה קורבנוב | סטודיו קמומיל צילום ואומנות מהטבע העיר קוטור ומפרץ בוקה קוטור זוהי עיר חוף תוססת השוכנת לאורכו של הים האדריאטי וחיים בה כ14 אלף תושבים. מונטנגרו היא אחת מהמדינות שכמעט ולא נפגעו מנגיף הקורונה שהתפשט בהעולם בתחילת 2020. במרחק של שעתיים וחצי טיסה מישראל תוכלו ליהנות מחופשה מדהימה. Црна гора או crna gora, מבוטא צְרְנַה גוֹרַה, להאזנה (מידע • עזרה), כלומר ההר השחור) היא מדינה קטנה והררית, השוכנת בדרום אירופה, בחלקו המערבי של הבלקן.המדינה גובלת בקרואטיה במערב, בבוסניה.

כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל.

ערים כמו קוטור העתיקה או בודווה, שוודאי ראיתם אין ספור פעמים באירופה הבלקנית, יהיו עמוסות תיירים בקיץ הקרוב. מונטנגרו היא גם יעד פופולארי בקרוזים רבים בים התיכון, אז עוצרים בנמל kotor הנחשב לאחד הנמלים היפים באיזור. ההיסטוריה של מפרץ קוטור שונה מההיסטוריה של מונטנגרו ההררית. המפרץ היה שייך למחוז דלמטיה, שהשתרע מהאי ראב (rab) שבקרואטיה, לאורך הים האדריאטי, עד למפרץ קוטור בדרום מזרח.מחצית מתושביו היו קתולים, כאחיהם הקרואטים. כך, מעט יותר צפונה, במרחק של כשעה נסיעה אל מרכז מונטנגרו וחבל. Црна гора או crna gora, מבוטא צְרְנַה גוֹרַה, להאזנה (מידע • עזרה), כלומר ההר השחור) היא מדינה קטנה והררית, השוכנת בדרום אירופה, בחלקו המערבי של הבלקן.המדינה גובלת בקרואטיה במערב, בבוסניה. היא נמצאת בחלק העמוק ביותר של פיורד קוטור, והוכרה כאתר מורשת עולמי של אונסקו. מונטנגרו היא אחת מהמדינות שכמעט ולא נפגעו מנגיף הקורונה שהתפשט בהעולם בתחילת 2020. בחופשה שכםך עם נורוויג'ן קרוז ליין, תוכלו לטייל במבוך של רחובות מרוצפים, עם בתי קפה נעימים ובתי מלאכה, בזמן שאתם מתפעלים מהמבנים הישנים החינניים. גלו את מונטנגרו על ידי סיור באזורים המובילים שלה. מונטנגרו טיווט , מונטנגרו יציאה. אולה קורבנוב | סטודיו קמומיל צילום ואומנות מהטבע העיר קוטור ומפרץ בוקה קוטור זוהי עיר חוף תוססת השוכנת לאורכו של הים האדריאטי וחיים בה כ14 אלף תושבים. בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בקוטור (kotor), במרחק של 5 קמ ממגדל השעון של קוטור, ומציע מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, בר, גינה, אזור חוף פרטי, דלפק קבלה.

אבל דווקא אם ממשיכים קצת דרומה, לגבול עם אלבניה, מסתתרת ההפתעה של מונטנגרו. קוטור הוסגרה כמטוהרת גם בהודעה בסוף נובמבר 1943. החופשה הכי מיוחדת שעוד לא יצאתם אליה. ערים כמו קוטור העתיקה או בודווה, שוודאי ראיתם אין ספור פעמים באירופה הבלקנית, יהיו עמוסות תיירים בקיץ הקרוב. מונטנגרו montenegro הפכה בשנים האחרונות ליעד פופלארי בקרב ישראלים ולא בכדי.

מונטנ×'רו שלי מלונות ×'מפרץ קוטור מלונות מומלצים מקומות אירוח מקומות לינ×
מונטנ×'רו שלי מלונות ×'מפרץ קוטור מלונות מומלצים מקומות אירוח מקומות לינ×" from www.montenegro-sheli.com
העיר קוטור שוכנת בנוף פסטורלי בין ההרים האפורים והים הכחול, ונראה כי חומותיה ממשיכות להצמיח ערימות סלעים במעלה הגבעות, עד למבצר העתיק המשקיף על העיר הציורית כולה. גלו את מונטנגרו על ידי סיור באזורים המובילים שלה. המפרץ היה שייך למחוז דלמטיה, שהשתרע מהאי ראב (rab) שבקרואטיה, לאורך הים האדריאטי, עד למפרץ קוטור בדרום מזרח.מחצית מתושביו היו קתולים, כאחיהם הקרואטים. בחופשה שכםך עם נורוויג'ן קרוז ליין, תוכלו לטייל במבוך של רחובות מרוצפים, עם בתי קפה נעימים ובתי מלאכה, בזמן שאתם מתפעלים מהמבנים הישנים החינניים. Црна гора או crna gora, מבוטא צְרְנַה גוֹרַה, להאזנה (מידע • עזרה), כלומר ההר השחור) היא מדינה קטנה והררית, השוכנת בדרום אירופה, בחלקו המערבי של הבלקן.המדינה גובלת בקרואטיה במערב, בבוסניה. ערים כמו קוטור העתיקה או בודווה, שוודאי ראיתם אין ספור פעמים באירופה הבלקנית, יהיו עמוסות תיירים בקיץ הקרוב. עיר חשובה במיוחד להיסטוריה המקומית היא קוטור, אתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1979. לא רק חופים חוליים יש בה במונטנגרו, אלא גם חופים סלעיים, בעיקר בתחומי מפרץ קוטור (boka kotorska), הנכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו משנת 1979.מפרץ זה הוא תופעה גיאולוגית נדירה, בקנה מידה ים תיכוני.

בדירוג 4 כוכבים, ממוקם בקוטור (kotor), במרחק של 5 קמ ממגדל השעון של קוטור, ומציע מסעדה, חניה פרטית ללא תשלום, בר, גינה, אזור חוף פרטי, דלפק קבלה.

היא נמצאת בחלק העמוק ביותר של פיורד קוטור, והוכרה כאתר מורשת עולמי של אונסקו. ערים כמו קוטור העתיקה או בודווה, שוודאי ראיתם אין ספור פעמים באירופה הבלקנית, יהיו עמוסות תיירים בקיץ הקרוב. מונטנגרו montenegro הפכה בשנים האחרונות ליעד פופלארי בקרב ישראלים ולא בכדי. לא רק חופים חוליים יש בה במונטנגרו, אלא גם חופים סלעיים, בעיקר בתחומי מפרץ קוטור (boka kotorska), הנכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו משנת 1979.מפרץ זה הוא תופעה גיאולוגית נדירה, בקנה מידה ים תיכוני. במרחק של שעתיים וחצי טיסה מישראל תוכלו ליהנות מחופשה מדהימה. קוטור הוסגרה כמטוהרת גם בהודעה בסוף נובמבר 1943. קוטור מוכרת בגלל החלק העתיק של העיר והמבנים העתיקים הניצבים בו (כנסיות ומצודות), מתקופת ימי הביניים, הכלולים. אבל דווקא אם ממשיכים קצת דרומה, לגבול עם אלבניה, מסתתרת ההפתעה של מונטנגרו. מונטנגרו היא אחת מהמדינות שכמעט ולא נפגעו מנגיף הקורונה שהתפשט בהעולם בתחילת 2020. הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו. עיר חשובה במיוחד להיסטוריה המקומית היא קוטור, אתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1979. הנוף המדהים שנשקף מרצועת החוף של מונטנגרו ומפרץ קוטור אינו הנוף היחיד שמונטנגרו מציעה למטייל. נכון ליום 24.5.20 כמות החולים במדינה הוא 350 איש בלבד כאשר 9 אנשים מתו מהנגיף.

חסכון גדול אונליין על מלונות בקוטור, מונטנגרו. מסיבה זו, החופים שלה אינם חוליים וארוכים כמו חופי. ההיסטוריה של מפרץ קוטור שונה מההיסטוריה של מונטנגרו ההררית. החופשה הכי מיוחדת שעוד לא יצאתם אליה. עיר חשובה במיוחד להיסטוריה המקומית היא קוטור, אתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1979.

קוטור ×
קוטור ×"פנינ×" של מונטנ×'רו My Trip from my-trip.co.il
עיר חשובה במיוחד להיסטוריה המקומית היא קוטור, אתר מורשת עולמית של אונסקו מאז 1979. ההיסטוריה של מפרץ קוטור שונה מההיסטוריה של מונטנגרו ההררית. העיר קוטור שוכנת בנוף פסטורלי בין ההרים האפורים והים הכחול, ונראה כי חומותיה ממשיכות להצמיח ערימות סלעים במעלה הגבעות, עד למבצר העתיק המשקיף על העיר הציורית כולה. מונטנגרו montenegro הפכה בשנים האחרונות ליעד פופלארי בקרב ישראלים ולא בכדי. לא רק חופים חוליים יש בה במונטנגרו, אלא גם חופים סלעיים, בעיקר בתחומי מפרץ קוטור (boka kotorska), הנכלל ברשימת אתרי המורשת העולמית של אונסקו משנת 1979.מפרץ זה הוא תופעה גיאולוגית נדירה, בקנה מידה ים תיכוני. במרחק של שעתיים וחצי טיסה מישראל תוכלו ליהנות מחופשה מדהימה. החופשה הכי מיוחדת שעוד לא יצאתם אליה. גלו את מונטנגרו על ידי סיור באזורים המובילים שלה.

נכון ליום 24.5.20 כמות החולים במדינה הוא 350 איש בלבד כאשר 9 אנשים מתו מהנגיף.

אולה קורבנוב | סטודיו קמומיל צילום ואומנות מהטבע העיר קוטור ומפרץ בוקה קוטור זוהי עיר חוף תוססת השוכנת לאורכו של הים האדריאטי וחיים בה כ14 אלף תושבים. קוטור הוסגרה כמטוהרת גם בהודעה בסוף נובמבר 1943. הנוף המדהים שנשקף מרצועת החוף של מונטנגרו ומפרץ קוטור אינו הנוף היחיד שמונטנגרו מציעה למטייל. המפרץ היה שייך למחוז דלמטיה, שהשתרע מהאי ראב (rab) שבקרואטיה, לאורך הים האדריאטי, עד למפרץ קוטור בדרום מזרח.מחצית מתושביו היו קתולים, כאחיהם הקרואטים. קראו חוות דעת על המלונות ובחרו את הדיל הטוב ביותר לנסיעה שלכם. Црна гора או crna gora, מבוטא צְרְנַה גוֹרַה, להאזנה (מידע • עזרה), כלומר ההר השחור) היא מדינה קטנה והררית, השוכנת בדרום אירופה, בחלקו המערבי של הבלקן.המדינה גובלת בקרואטיה במערב, בבוסניה. נכון ליום 24.5.20 כמות החולים במדינה הוא 350 איש בלבד כאשר 9 אנשים מתו מהנגיף. לדעת רבים קוטור היא היהלום שבכתר של מונטנגרו. מונטנגרו montenegro הפכה בשנים האחרונות ליעד פופלארי בקרב ישראלים ולא בכדי. הפליגו לאירופה ועצרו בקוטור, מונטנגרו. חסכון גדול אונליין על מלונות בקוטור, מונטנגרו. העיר קוטור שוכנת בנוף פסטורלי בין ההרים האפורים והים הכחול, ונראה כי חומותיה ממשיכות להצמיח ערימות סלעים במעלה הגבעות, עד למבצר העתיק המשקיף על העיר הציורית כולה. ערים כמו קוטור העתיקה או בודווה, שוודאי ראיתם אין ספור פעמים באירופה הבלקנית, יהיו עמוסות תיירים בקיץ הקרוב.

חסכון גדול אונליין על מלונות בקוטור, מונטנגרו מונטנגרו. המפרץ היה שייך למחוז דלמטיה, שהשתרע מהאי ראב (rab) שבקרואטיה, לאורך הים האדריאטי, עד למפרץ קוטור בדרום מזרח.מחצית מתושביו היו קתולים, כאחיהם הקרואטים.

Posting Komentar

0 Komentar